حالا چکار کنم که خدای من تو هستی,,یاید بهت بگم خدایار
حالا چکار کنم که خدای من تو هستی,,یاید بهت بگم خدایار
خدایار من... خیلی عاشقتم..
خاک پاتم
دردت به تنم
بی تو من میشکنم
سر به بیابون میزنم
دردت بیاد به جونم
عزیز مهربونم
میخوام برات بمونم
تا هست نفس تو جونم
خدایار من... خیلی عاشقتم..
خاک پاتم
دردت به تنم
بی تو من میشکنم
سر به بیابون میزنم
دردت بیاد به جونم
عزیز مهربونم
میخوام برات بمونم
تا هست نفس تو جونم
- ۲.۶k
- ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط