{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بپریم یا زوده😕

بپریم یا زوده😕
dezfol
دیدگاه ها (۱۳۲)

😍

خـــداوند مے فرماید :هرچه دیدے هیچے مگو !من هم هرچه دیدم هیچ...

از آدمهای ساکت خوشم میادمعلوم نیست تو آرزوهاشون میرقصن یا زی...

پشیمونی‌تون زوده

من بمیرم یا هنوز زوده؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط