{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچهای ویس گلم من فعلا دیگه نمیام ویس چون مدرسه ها وا میشه

بچهای ویس گلم من فعلا دیگه نمیام ویس چون مدرسه ها وا میشه و

بدبختیای من ✘✘✘✘
پس اگه دیدین نیومدم بدونید چرا.

شاید یه سری زدم ولی زیاد نمیام.
دوستدار شما.

만가♥♥♥
دیدگاه ها (۱)

واییی من عاشق اینم ††††

واییییی جیگرام SNSD ♥♥♥♥♬♬♬♬

vampire

vampire †††††

بچه ها خبر بد

درودددد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط