وابستگی یعنی حسی که نمیتونی تحمل کنی کسی دیگه به کسی که
وابستگی یعنی حسی که نمیتونی تحمل کنی کسی دیگه به کسی که دوس داری نگاه کنه
حس پسره رو کامل درک میکنم
و از این درک کردنم بدم میاد :)
ولی ما فرق میکنیم مگه نه خرگوشم ؟
همیشه به قولت پایبند میمونی مگه نه ؟..💀
@ti_m_e
حس پسره رو کامل درک میکنم
و از این درک کردنم بدم میاد :)
ولی ما فرق میکنیم مگه نه خرگوشم ؟
همیشه به قولت پایبند میمونی مگه نه ؟..💀
@ti_m_e
- ۱۰۸
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط