{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اونیم که سایه هم نداشت ...

من اونیم که سایه هم نداشت ...
دیدگاه ها (۳)

ﺗﻤﺎﻡ ﺩﯾﺸﺐ ﺭﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡﺩﻟﺘﻨﮓ ﺑﻮﺩﻡﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﮐﺲ ، ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺑﺮ...

خداجونم....میشه دیگه نباشم؟!

` We are triple s `

مادر بزرگ باچارقدش اشکش را پاک کرد و گفت:آخ دلم می خواست عاش...

من اونیم که جلو نشسته 😂

من اونیم که اشکشو در میارم..🙃

من فکر کنم اونیم که 16 گرفته شما کدومین؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط