{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بد بخت پسرا ی ویس نگاش کنید گناه داره. خخخخخ

بد بخت پسرا ی ویس نگاش کنید گناه داره. خخخخخ
دیدگاه ها (۲)

خخخخخ

بچه ها بگین چرا تو دانشگاه اینجوریه. ?

دخترای که تو ویس هستن زود که داره منقرض میشه?

افرین. خخخخخخ

بچم گناه داره 😢کپی کنید #جیسو_کیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط