{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﻣـﯽ ﺁﯾــﻢ

ﻣـﯽ ﺁﯾــﻢ
ﺩﺭﺩﻫـﺎﯾـﻢ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺍﯾــﻦ ﺻﻔﺤـ ﻩ ﯼ ﻣﺠـﺎﺯﯼ
ﻣﯿﻨـﻮﯾﺴــﻢ
ﻭﻟﯽ ﻫﯿﭽـﻮﻗﺘـــ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ
ﻣـﻦ ﺍﯾﻨﻬـﺎ ﺭﺍ ﻭﺍﻗﻌـﯽ "ﺩﺭﺩ " ﻣﯿﮑﺸــﻢ
دیدگاه ها (۱)

مراقب حرفهایت،احساساتت،واکنشهایت باش،آخر آدمها خوب بلدند یک ...

سلام صبحتون بخیر

😝 😝

😄 😄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط