{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امید داشتن مثل رفتن

امید داشتن مثل رفتن
تو یه هزار توئه؛
اگه رفتی داخلش
و راهتو گم کردی
احتمالا دیونه میشی...

...........🤍
دیدگاه ها (۰)

‹ انقدر بخند که ابرا ببارن، مقصد جاییه که غم ها نباشن^^ ›♥️

گاهی هم قشنگ حرف بزنیم ، کمی قشنگ‌تر !بگوییم «میدانی ، توی پ...

شب‌هایی که آدم خیلی تنها و دلگیره، از همیشه به معنویت و درون...

من‌... خوشم‌، به‌لمس‌ِ بی‌واسطه‌ی‌ِ نور.🌱

اگه یه روزی کسیو پیدا کردی مث من تو بردی😁😄

فالو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط