{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چراایران همانطورکه برای ساخت ومرمت حرمهای امامان وامامزاد

چراایران همانطورکه برای ساخت ومرمت حرمهای امامان وامامزاده ها هزینه میکنه چراچرادراین موردکاری نکردمگه طاق کسری یادگارامپراطوری ایران نبود
راستی چرا؟ کمی بیندیشیم
دیدگاه ها (۱)

بادقت وتاپایان ببینیدسپاس ازشما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط