چراایران همانطورکه برای ساخت ومرمت حرمهای امامان وامامزاد
چراایران همانطورکه برای ساخت ومرمت حرمهای امامان وامامزاده ها هزینه میکنه چراچرادراین موردکاری نکردمگه طاق کسری یادگارامپراطوری ایران نبود
راستی چرا؟ کمی بیندیشیم
راستی چرا؟ کمی بیندیشیم
- ۱.۲k
- ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط