.
.
بعد از من، اگر کسی تو را در آغوش بگیرد
آشوب بپا خواهم کرد..
به جز من کسی حق آرامش گرفتن از
جانب آغوش تو را ندارد
آغوشت حق من است
حقم را به کسی قرض نخواهم داد.
.
#شقایق_شایسته ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖
بعد از من، اگر کسی تو را در آغوش بگیرد
آشوب بپا خواهم کرد..
به جز من کسی حق آرامش گرفتن از
جانب آغوش تو را ندارد
آغوشت حق من است
حقم را به کسی قرض نخواهم داد.
.
#شقایق_شایسته ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖
- ۳۶۷
- ۱۸ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط