{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من الان اونجام که سَعدی میگه:

من الان اونجام که سَعدی میگه:
زِ من بُریدی وبا هیچ کَس نپیوستم:)
دیدگاه ها (۱)

‏اون حرفایی که میریزیم توی دلمون پیرمون کرد((:‌

‏تو نمیفهمی چقدر سخته وقتی سعی کنی سعی کنی سعی کنی ولی فرامو...

میشه به من بگیدباید به چی این زندگی دل خوش کنم؟!

خدا گر ز حکمت ببندد دریز رحمت گشاید در دیگری « سعدی »نگران د...

- هیچ امیدی نارم ز کس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط