{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه شب یلدایی...

چه شب یلدایی...
وقتی قرار است
تو را
یک دقیقه بیشتر نداشته باشم !!
دیدگاه ها (۴)

تک تک حرف های نگاهت را از بَرَم ...

دلت که گیر باشد هر روز دلگیری

.

برف و خیلی دوســـــت دارم چون تنها وقتیه که می شه از این آدم...

پایان فعالیت امروز می‌دونم امروز کم فعالیت داشتم اما سعی میک...

اون دوستم وقتی دو دقیقه خودشو تو آینه میبینه 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط