{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اولین قربانی ها همیشه کارگرها هستند....

اولین قربانی ها همیشه کارگرها هستند....
دیدگاه ها (۰)

صد رحمت به گلزار😂گلزار حداقل تف نمیکرد🤧😂

عا؟؟

#بندرعباس دلوم خینه سی بندرعباس

حالا من یادم نبودنباید شما یادتون باشه😐👊زود بیایین بهم تبریک...

همه در یه چرخه‌ی تراژیک گرفتارن: قربانی، قربانی‌کننده، و تما...

پاداش قربانی کردن در عید قربان

سلامتیthe_digital_girl که همیشه اولین لایکو میزنه🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط