{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شا خ نیستم چون گاوه نیستم یه ادمم که خیلیا نیستن

شا خ نیستم چون گاوه نیستم یه ادمم که خیلیا نیستن
دیدگاه ها (۱)

بهم گفته نیمه ادمم😂😂😂خدایا منو ببخش 🛐

وی تو کی .در سه رنگ

ناشناس &خب من پسر نیستم و دخترم من همه رو حمایت میکنم ولی هم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط