{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جدیدا وقتی میام تو ویسگون فقط 4 تا لابک دارم:(

جدیدا وقتی میام تو ویسگون فقط 4 تا لابک دارم:(
دیدگاه ها (۵)

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

من در حال نگاه کردن اورافتر های در آپارات

کسی می دونه اسم این دختر کوچولو که سوار موتور شده توی مینیون...

:-(

قیافه ی من وقتی میام ویسگون :

دارم از اینا دستم میکنم جدیدا 🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط