{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا چه قشنگ میگه :

خدا چه قشنگ میگه :
حواسم هست تو دلت چی میگذره!




شبتون پر از خوابای خوش:)💙
دیدگاه ها (۰)

آرزو کنم براتون:)آرزویِ تموم شب‌هایی‌که‌از‌ذوق‌خوابتون‌نبره!...

از اینا براتون آرزو میکنم:)

*و پناه به شهری که :)..!*

قشنگ بود:)

تهکوک.

شبتون پر از آرامشدر پناه خدا باشید 🌹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط