باتوهستم ای قلم،،،
باتوهستم ای قلم،،،
شعرهایم رانوشتی،،،
دست خوش،،،
اشکهایم راکجاخواهی نوشت،،،؟
که دلم گرفته .....
شعرهایم رانوشتی،،،
دست خوش،،،
اشکهایم راکجاخواهی نوشت،،،؟
که دلم گرفته .....
- ۱.۶k
- ۰۲ شهریور ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط