ما نسلی بودیم که با تهدید "تا سه میشمارم" چشم میزاشتیم
ما نسلی بودیم که با تهدید "تا سه میشمارم" چشم میزاشتیم
ولی انقدر با وجدان بودیم اون وسط یه "دو و نیم" جا میکردیم تا دوستمون بهتر قایم شه..
ولی انقدر با وجدان بودیم اون وسط یه "دو و نیم" جا میکردیم تا دوستمون بهتر قایم شه..
- ۱.۲k
- ۲۷ دی ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط