بسم الله الرحمن الرحیم🤓👈🏻👉🏻✨
بسم الله الرحمن الرحیم🤓👈🏻👉🏻✨
داش اگه لایک کردی اون دکمهی
بازنشر هم بزن🗿🎀👈🏻👉🏻
چند وقت بود از پسرم آرت نزده بودم؟😔✨
بدون بیس و قاب کشیدم👄
بچم: کجا کجا؟
ا/ت: خونهی آقای شجاع-
چیز- هیچی ولش کن🙄
داش اگه لایک کردی اون دکمهی
بازنشر هم بزن🗿🎀👈🏻👉🏻
چند وقت بود از پسرم آرت نزده بودم؟😔✨
بدون بیس و قاب کشیدم👄
بچم: کجا کجا؟
ا/ت: خونهی آقای شجاع-
چیز- هیچی ولش کن🙄
- ۱.۱k
- ۱۵ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط