{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر.....

اگر.....
همه چیز در دنیا

ناقص باشد
عشق کامل ترین ناقص هاست
‎‌‌‌
دیدگاه ها (۱)

چگونہ توبہ ڪنم ...❣ از «تو» ... اے قشنگترین گناه !...❣ تو ڪ...

تلخ ترین پیک ها...یاد آور شیرین ترین خاطره هاست...🕊️

تویی کامل، منم ناقصتویی خالص، منم مخلصتویی...#مولا#فقط_حیدر_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط