{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته عایا؟!

درسته عایا؟!
دیدگاه ها (۹)

#یه چیزی بگم!

وقتی ادم خوبی باشی ...دیگه بقیش حله! خب بودن هنره یاد بگیریم...

#یه- چیزی بگم!

#یه چیزی بگم !

درسته درسته🗣️😌👍

درسته...🤣🤣🤣🎀میدونید که infj درسته؟🙂🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط