{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گازش بگیرم؟

گازش بگیرم؟
دیدگاه ها (۱۰)

🤣

من هیچوقت لبخند نمیزنم.... یا میخندم، که دندونام معلوم میشهی...

انگار نون خامه‌ایه 🌸بنظرتون گازش بگیری توش خامه هست؟:)

عر کراششششششششبگیرم لپتو بکشم؟؟؟؟بگیرم بخورمت؟؟؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط