{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خـــ.....ــدا

خـــ.....ــدا
از↲ ادعــــاے↱ بـعـضیــا
✘⇣ کــــم ⇣✘ کـنــــه
بــــه قیــافــــشـــون
⇪ اضــافـــه ⇪کــنــه
دیدگاه ها (۱)

میگیری ک؟؟

مَـن ✋ بـدْتـَریــنْ آدَمِـ دُنــیا مَـن ✋ گـنْـدتَـریــنْ ...

عین موهای منه فقط خیلی بلند تر و روشن تر

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط