یــــکـــ دســـتـــ صـــدا نـــدارد،امـــا... در کـــربــ
یــــکـــ دســـتـــ صـــدا نـــدارد،امـــا... در کـــربــلا...بـــی دســـتـــ هــا غـــوغـــا می کـــنــنــد...
الــــسلام عــلــیــک یــــا مــــاه بـــــنــــی هــــــاشــــم
بی دست کربلا دست منو بگیراقاجون....
الــــسلام عــلــیــک یــــا مــــاه بـــــنــــی هــــــاشــــم
بی دست کربلا دست منو بگیراقاجون....
- ۴۷۴
- ۳۰ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط