کاش یه مغازه بود
کاش یه مغازه بود
آدم میرفت میگفت
بی زحمت یه کم "خیال خوش"
میخوام، ببخشید
این "خنده ها از ته دل" چندن؟
آقا این "آرامشا" لحظه ای چند؟
این"بی خیالیا" که میپاشن رو زندگی
مُشتی چند؟
آدم میرفت میگفت
بی زحمت یه کم "خیال خوش"
میخوام، ببخشید
این "خنده ها از ته دل" چندن؟
آقا این "آرامشا" لحظه ای چند؟
این"بی خیالیا" که میپاشن رو زندگی
مُشتی چند؟
- ۱.۲k
- ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط