{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدگاه ها (۲)

سلام صبحتون زیبا♥

باااش بابا تو میتووونیییی... خفه نشییی پهلوووون...خخخ

ﻧﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﻧﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪﻓﻘﻂ ﺷﻠﻮﻏﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪﮔﻨﺠﺸﮏ ﻫﺎﯾ...

یا علی اصغر علیه السلام💚💚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط