I ❤ U
I ❤ U
💕 کاش
" ﻓﻘــــﻂ " ,💕
💕 ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷــــﻢ ...
ﺧﺪﺍ ﻫـــــﯽ ﺑﭙﺮﺳﺪ :💕 💕
💕 خب , ﺩیگه چی ؟؟ !
ﻣﻦ ﺑﮕﻮﯾـــﻢ : ﻫﯿﭻ !!💕 💕 💕 💕
ﻫـــــﻤﯿﻦ ﮐﺎﻓﯿــــﺴﺖ!!
💕 کاش
" ﻓﻘــــﻂ " ,💕
💕 ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷــــﻢ ...
ﺧﺪﺍ ﻫـــــﯽ ﺑﭙﺮﺳﺪ :💕 💕
💕 خب , ﺩیگه چی ؟؟ !
ﻣﻦ ﺑﮕﻮﯾـــﻢ : ﻫﯿﭻ !!💕 💕 💕 💕
ﻫـــــﻤﯿﻦ ﮐﺎﻓﯿــــﺴﺖ!!
- ۱۴۵
- ۰۸ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط