{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه هایم را به خودت نگیر !

عاشقانه هایم را به خودت نگیر !
تــو تنها قسمتی از گذشته‌ی عبرت انگیزم بودی .
نوشتنم از عشق ،ماندن یا رفتن برای تو نیست .
به خودت نگیر اگر کسی جایت نیست در عوض دیگر جایی هم برایت نیست .
عاشقانه هایم بی شک سهم کسی خواهد بود که از حرمت احساس چیزی بداند .
البته ...
از عشق گفتن و نوشتن همیشه هم نیاز به مخاطب ندارد ؛ تنها درکِ وجود عشق می‌خواهد ‌.
درکِ حضور عشق و باور به ماندن به رسم وفاداری در لا به لایِ شلوغیِ دوست داشتن هایِ بی مفهوم این روزها .
و من تا پایان عاشقانه می‌نویسم حتی بدون مخاطب ؛ امــا تو عاشقانه هایم را به خودت نگیر ‌
دیدگاه ها (۱)

ان لبخند پریسا که نبض حیات من بود محو شد چشمانش نمیخندید جدی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط