{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی ما را معمولا از خدا دور میکند

زندگی ما را معمولا از خدا دور میکند

چون ما نمیتوانیم آن چنان که باید به سوی خدا حرکت کنیم.

ولی مناجات با خدا و مرور همه غم ها و آرزوها در گفتگو با حضرت پروردگار ، انسان را در جایی که باید باشد قرار میدهد.

خلوت کردن با خدا تمام آسیبهای انسان را جبران میکند
دیدگاه ها (۲)

.

کلام الهی......

فراموشی

بسم الله الرحمن الرحیمپاسخ قسمت سوم :و البته همین مقدار را ...

💠مسئولیت اجتماعی🔘پيامبر اكرم (صلى الله عليه و آله) فرمودند:🔰...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط