{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تمام علایم حیاتی من در دستان توست..

تمام علایم حیاتی من در دستان توست..
دیدگاه ها (۳)

میروی و تمام خانه را هم با خود میبری..تو چه جاذبه ای داری که...

از شوق دیدن دوباره چشمانت,,خواب به چشمم نمیرود..دردت به تنم

از طرف نفسیم..یهووووی

یه نفر هست که تمام دنیامهیه نفر هست که تمام امید منهیه نفر ه...

شعر های خودم

چند علایم سردی مغز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط