{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی به رفیقام میگم از میکروفون بدم میاد، کادوهای روز تول

وقتی به رفیقام میگم از میکروفون بدم میاد، کادوهای روز تولدم 😄👍


#طنز #فان
دیدگاه ها (۱)

🇮🇷بعد از حکمای هند، اهل اروپا و فرنگستان از آنجایی که همه چی...

گرون ترین و تجملاتے ترین کازینوے دنیا هم امروز تو لاس وگاس آ...

با آرایش موزم داف میشه 😑😂#طنز #فان

بیخود نیس میگن دهه ۸۰ گودزیلا😂#طنز #فان

منو رفیقام وقتی اون شخص میاد 🤣

من وقتی از یکی بدم میاد 🎀

واکنش من. وقتی از یکی بدم میاد 😅😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط