{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

nafas1312 80749478

دیدگاه ها (۵)

کاشکی دایرکت ی گزینه ی داشت که همه پیامها باهم حذف میشدن.

یادش بخیر....همه خوشی هامون همون رفت

_____پارت⁶ نفرین کوچولو_____میان عتیقه‌ ها قدم می‌زدم که ناگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط