{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قبول داری چی میگم

قبول داری چی میگم
دیدگاه ها (۹)

قابل توجه بعضی ها😏

درخواست مشت بادنجون داشتین اینم غذای اصیل شهرمون نوش جان 😋

همه چی باامام حسین خوبه، قبول داری.!!؟

میگم دلت برای کی تنگ شده ؟ چه حالی داری؟ اگه میدیدیش چی بهش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط