{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی " تو " این من...

بی " تو " این من...
هیچ وقت کامل نمی شود
اگر نباشی پیشم
باز هم
به " تو " فکر می کنم
همین و دیگر هیچ💋
دیدگاه ها (۱)

یا چنان نمای که هستــــےیا چنان باش که مےنمایــے

مصلحت نیست قیاست بکنم با دریاتو هما...

#دخترونه

بی نیازی یعنی؛خودت یاد بگیری👌 💪 حال خودتو خوب‌کنی...

از من می‌پرسند چه کسی را دوست دارمو من به تو فکر می‌کنم.به ت...

ببخشید که فعالیت نمی کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط