{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اَصَن بِگو مَگهِ دآریم..اِنقَدهِ خوش خَط و خآل؟

اَصَن بِگو مَگهِ دآریم..اِنقَدهِ خوش خَط و خآل؟
#تتلو
#امیر
#تتل
دیدگاه ها (۲)

(آخَرین پُست اَحمَد نوراللهی+مَتن پُست) گاهی،،، وقت خداحافظی...

هَمهِ شُدَن نَسَخ صدآآآآآآآآآآآآآآآآآآش ^.^ #لیتو #ضدبازی

جُمعهِ بآغ../: خوش گُذَشت #Happy #Fun

عآشِق این عَکسِشَم...^.^ #james10 #Jr10 #realmadrid

Tataloo

مگه بهتر از فری استایل های پیشرو و تتل داریم

اصن مگه بدتر از تموم شدن نت داریم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط