خیلی وقتا گفتن:
خیلی وقتا گفتن:
چرا می خندی؟ بگو ما هم بخندیم..
اما هرگز نگفتن:
چرا غصه می خوری؟
بگو ما هم بخوریم..
چرا می خندی؟ بگو ما هم بخندیم..
اما هرگز نگفتن:
چرا غصه می خوری؟
بگو ما هم بخوریم..
- ۶۲۲
- ۰۶ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط