{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدما از یه جایی به بعد...

آدما از یه جایی به بعد...
وابسته نمیشن
معتاد همدیگه میشن...

🕊 ❤ ️
دیدگاه ها (۱)

قشنگترین سقوط دنیاست بوسه های من در چال گونه های تو ...🍃 🌸 🕊...

‏من فقط تشنه ی خندیدن لب های توام! |😍 🙈 ♥ ️🕊 ❤ ️

چون نام رویت می‌برم؛ دل می‌رود والله ز جا...🍃 🌸

gina_

میگه که آدمـا بعد یه مدت ،❲وابسته❳ هم نمیشن بلکه❲معتـاد❳ به ...

بفرست براش:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط