فروغ فرخزاد یه جا برای معشوقش مینویسه:
فروغ فرخزاد یه جا برای معشوقش مینویسه:
« اما همین کافی بود، همین که میدانستم؛
تنم درد تنت را دارد! نه میل تنت را..»
یه نقطهای از دوست داشتن هست که فرا تر از میل و جسمته دیگه بند بند وجودت و ذره ذره قلب و روحت بهش احتیاج داره؛ اون دوست داشتن واقعیه.
✨
« اما همین کافی بود، همین که میدانستم؛
تنم درد تنت را دارد! نه میل تنت را..»
یه نقطهای از دوست داشتن هست که فرا تر از میل و جسمته دیگه بند بند وجودت و ذره ذره قلب و روحت بهش احتیاج داره؛ اون دوست داشتن واقعیه.
✨
- ۶۰۴
- ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط