ملخ نوبرانه بهاری خوشمزه در جنوب فارس ..
ملخ نوبرانه بهاری خوشمزه در جنوب فارس ..
برای فهمیدن عمق خبرسازی مطبوعات توی ایران خوندن سرتیتر همین مقاله هم کافیه؛ جالب تر اینکه توی متن از فواید خوردن ملخ و جیرجیرک هم صحبت میشه و باز هم جالب تر نویسنده معتقده مردم از حمله ملخ خوشنود هستند !
+ بعد از سرطان زا اعلام شدن گوشت، حالا ملخ خوری هم ضد سرطان شده !😕
برای فهمیدن عمق خبرسازی مطبوعات توی ایران خوندن سرتیتر همین مقاله هم کافیه؛ جالب تر اینکه توی متن از فواید خوردن ملخ و جیرجیرک هم صحبت میشه و باز هم جالب تر نویسنده معتقده مردم از حمله ملخ خوشنود هستند !
+ بعد از سرطان زا اعلام شدن گوشت، حالا ملخ خوری هم ضد سرطان شده !😕
- ۴۲۵
- ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط