{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخ آخ چقد راحت داریم از خونشون میگزریم.شهدا شرمنده

آخ آخ چقد راحت داریم از خونشون میگزریم.شهدا شرمنده
دیدگاه ها (۱)

اونا کجا و ما کجا . شهدا شرمنده ایم

تمام لذت عمرم در این استکه مولایم امیرالمؤمنین است

شهیدی که بدنش با اسید هم از بین نرفتمجید ملامحمدی ماجرای اسا...

قربون قد و بالاش بشم

شهدا شرمنده ایم😭😭😭😭😭

خواهران برادران شرمنده امروز پارت داریم

آدما چقد راحت حال همو بد میکنن:)))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط