{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پروفایل سیاه؛ خودش یه تومار،

پروفایل سیاه؛ خودش یه تومار،
از تمام حرفای تو دل مونده ی هر کسیه!
دیدگاه ها (۱)

‏نه تو دیگه برای من، تو میشی و نه من برای تو، تو، دیگه خیلی ...

رَدٍ مَـنو از بوے سیگارمـ بگیر..😔

منو #اذیّتـــ❤ ️ــ نکنید منــــ مثلـ بقیهـ کسیــ

☆ستاره ی من تنها کسیه که برای☆ ☆درخششم از خودش مایه میزاره☆

☆اگر تمام ستاره ها آسمون رو ول کنن☆☆ستاره یه من می مونه☆☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط