{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل را چنان به مهرتو بستم که :

دل را چنان به مهرتو بستم که :
بعدتو دیگرهوای دلبر دیگر نمیکنم *
دیدگاه ها (۳)

فقط غروب نیست که دلگیر استکافیست که دلت گیر باشد*

هوایت چه دستان سنگینی دارد...امروز که به سرم زد فهمیدم *

دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه هرچی بیشتر بمونی رفتنت سخت ...

پروردگارا...یارکن، که آنچه دانسته ویا ندانسته میشکنم دل نبا...

از کتاب"به امید دل بستم":)

خانم دل به تو بستم❤ دل همرو شکستم💔#نیکا#نیکا_فلاحی

من دل بستم به حضور خدا....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط