{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من میخوام برم تو افق گم و گور شم

من میخوام برم تو افق گم و گور شم
دیدگاه ها (۲۶)

گفتی میری و آخرش با خنده رفتی...خنده ی آخرتم باز به دل نشست....

خخخخخخخخخخخ

اینم واسه داداش سعید :)))))

تک تکتون جاتون اینجاس ❤چشه مایین :)

پشماممممممم.من برم خودمو گم و گور کنم بهتره😂😂

من برم گم شم

اخه کتاب انگیزشی میخوام چیکااااااار🗿💔خدایا ایشالا اب شم برم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط