{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها نت ندارم وگرنه فعالیت بیشتر بود(:

بچه ها نت ندارم وگرنه فعالیت بیشتر بود(:
دیدگاه ها (۰)

کیوت

عررررر ۱۴۱تاییمون مبارکککک قشنگامممممم

ماه امشب(:

عجیب ترین راز زمین رو از هوش مصنوعی پرسیدیم...

بچه ها نت نداشتم ببخشید که فعالیت نکردم ولی الان فعالیت میکن...

بچه ها ببخشید اگه کم فعالیت میکنم 😞واقعا نت زعیفه😭

بچه ها ببخشید دیر میزارم هم وقت ندارم هم نت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط