{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#بچه ها صف بگیرید بریم ب حساب خودم

#بچه ها صف بگیرید بریم ب حساب خودم
همه جا ب نوبت کسی حرفی زد از بالا پرتش میکنم.😃 😄
دیدگاه ها (۲)

#عکس_نوشته_ساسان

#هنر_عکاسی_ساسان

.کپشن زیبا و جالب رو بخونید ، نظر شما چیه 🤔 🙄 .به نظر من زن ...

#عکس_نوشته_ساسان

پشیمونم واسه اینا بچه ساختمپشیمونم که چرا عین اسکلا شدمپشیمو...

ناشناس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط