{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏بیاییم  فردامونو با تمام وجود زندگی کنیم

‏بیاییم  فردامونو با تمام وجود زندگی کنیم
 نه دلواپس آینده ,
نه افسوس گذشته..

شبتون بخیر
فرداهاتون پر از خبرای خوب
دلاتون پر از شادی
لباتون پر از خنده
حالتونم عالیه عالی
دیدگاه ها (۱)

:(((((

behtarineshon ss501 bod yadeshon bekheyr:((((

•_●

راستی یه چیزی!؟ (heart)(heart)(hea...

🍃بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ🍃🌸 الهی!! متواضع و م...

🍃بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ🍃🌺🍃 پروردگارا...💞 سپ...

درخت توت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط