{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بی تو خستم

من بی تو خستم
نه نمیتونم اصلا
دیدگاه ها (۱)

تربچه خانم...

تنم بوی تورا می ده

عشق استتب کردن تومردن منهردو بهونه است...

#دیالوگ +خواهر اگنس..._میدونم!معذرت میخوای؟تقصیر تو نیست میخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط