{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عیدکم مبارک وعساکم من العوادین🌷

عیدکم مبارک وعساکم من العوادین🌷
دیدگاه ها (۱)

کل عام وانتم طیبین وینعاد علیکم کل سنه بصحه وسلامه یارب ویتق...

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شدباده خرم عید است که در ساغر شدرو...

کل عام وانتم بخیر 💜 💛

عیدکم مبارک وعساکم من عواده❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط