{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی سخته دلتنگ کسی باشی که حق نداری حتی ببینیش 😔 😔

خیلی سخته دلتنگ کسی باشی که حق نداری حتی ببینیش 😔 😔
دیدگاه ها (۱)

کجایی رفیق

خیلی سخته ادای محکم بودن ودربیاری ؛ وقتی توخودت فروریختی... ...

خیلی سخته تحمل اینکه هنوز دوستت دارم ولی تو حتی اسمم رو یادت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط