با این همه تحقیر ترامپ همچنان به مذاکره ادامه دادن ،اسرائ
با این همه تحقیر ترامپ همچنان به مذاکره ادامه دادن ،اسرائیل میگه در لبنان میمونم،پولی آزاد نشده ،تحریمی برداشته نشده و.،درمقابل اینا تنگه روبدون عوارض بازکردن ،بدونه اینکه شروط اولیه محقق بشه درمورد اورانیوم ها حرف زدن دیروز.تازه دیروز پزشکیان تهدید کرداگه مذاکره نکنیم معیشت رو بدتر میکنیم که دیماه
- ۹۵
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط